fredag 12 november 2010

Hej då Göteborg

Nu känner jag mig jätteduktig för jag har ringt Göteborgs Energi och Din El och sagt upp våra elnät och elhandels avtal :) Har även ringt Kungälvs energi och beställt hem blanketter som vi skall fylla i om nytt elnäts-mojs. Känns änna lite konstigt att flytta till Kungälv... Det var som när vi skrev kontraktet "Undertecknas av _____, Kungälv den 2nov 2010" knepigt...

Rasmus är duktig och jobbar och jag försöker plugga lite matte, svårt att koncentrera sig på skolan när det finns så mycket annat roligt att tänka på ;) Satt och kollade lite möbler på blocket och inspirationsbilder på internet på vardagsrum, finns så många fina sätt att göra på! Skall även kika lite efter matbord och stolar, vi hade tänkt ha det typ så som nuvarande ägare med bord och stolar i ek för 6pers. Och så tänkte jag att det vore fint om man hittar någon stor fin lampa att ha över bordet :) Hihi det är så roligt det här!! Förut vågade man inte riktigt fantisera men nu när besiktningen gick bra (förutom taket) så är det ju typ 99% säkert att vi ska köpa huset och då kan man tillåta sig själv att leta möbler och så! =) Och skriva julklappsönskelista ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar