söndag 12 december 2010

12 december

Idag säger vi grattis till pappa Robert som fyller år :)

Sitter här med matteböckerna, känns som att det bara blir mer och mer för varje dag som går, usch! Tentan i Arbetsorganisation (imorgon!) kommer gå åt hel***te så påsken är nu inbokad för studier och omtenta :) Det har varit så mycket med huset, hund och annat kul så skolan har blivit lite nerprioriterad tyvärr. Hade inte ett enda omprov under gymnasietiden så det får kanske vara dags nu ;)

I fredags hade jag en liten klassåterträff med min kära klass 0710 från gymnasiet, trevligt! Vi träffades på skolan och min klassledare hade fixat med bullar, pepparkakor och julmust, mysigt! Det var jätteroligt att träffa alla, bästa klassen någonsin! Sen åkte vi till stan och spelade biljard, hade aldrig gjort det innan men det var ju görskoj! Undrar om det ryms ett biljardbord i huset...?

Rasmus hade julbord med Norrlandsflyg på Avenyn så när typ alla från min klass åkte hem efter biljarden mötte jag och Freddy upp Rasmus med kollegor, trevligt :) Vi sov i Utby och igår var det plugg och matlagning med Rasmus och Viktor, Africana á la Berntssons och Lindé, supergott! Hyrde en film och hade myskväll i Viktors rum :)

Så nu sitter jag här med matteböckerna igen och Viktor ich Rasmus sover fortfarande. Mamma och pappa har varit i Lysekil (?) på något trevligt hotell under helgen och kommer hem om några timmar. Då blir det födelsedagsfika :)

Hoppas ni haft en go helg!

P.s. Bara 4 dagar kvar!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar