torsdag 16 december 2010

16 december

God morgon!

Sitter här och försöker banka in de sista mattebevisen i huvudet innan det är dags för tenta. Sista tentan, sen ledigt! Weeehoooo!

Idag är det 1,5 grad varmt, blåst och pissregn i Göteborg. Det gillar vi inte! Kan man få hoppas på bättre väder för morgondagen då det stora flyttlasset går? Jajjamen, du läste rätt, imorgon smäller det! Hej då Säve, Hej Kungälv och Hej Harry :D

Det slog mig igår att det kommer vara väldigt luftigt i huset i början, ingen soffa, ingen tv-bänk, ingen garderob i sovrummet. Nada. Tur att vi har matbord och stolar i alla fall :)

Spännande!

Ha en trevlig dag!

3 kommentarer:

  1. Nu blev de iaf klart, Vi får låna renaultbussen om vi vill under fredagen och helgen:)
    //Albin

    SvaraRadera
  2. Jag trycker på Gilla-knappen för citat;
    " Hej då Säve, Hej Kungälv och Hej Harry :D "

    Hoppas du klarade tentan Nathalie! Jag har suttit i övningsbilen idag och hållit tummarna så de nästan vitnat...

    Visst ska det bli spännande med allt nytt! Det tycker även vi som får följa er på avstånd, men vi är nära i själ och hjärta! Vilket heller inte är så illa....

    Bamsekraaaaaaaammmmmmm
    Monica

    SvaraRadera
  3. Albin: Okej vad bra, jag tror nog att det mesta kommer flyttas redan imorgon, men det är bra att ha en back up om det skulle krisa, tack så mycket :)

    Monica: Tentan kändes svår men tror nog att jag skall vara godkänd i alla fall :)Det är så roligt att ni läser, man vill berätta allt kul som händer! Tummen upp för blogg! Nu är packningen i full gång, blir nog en sen kväll ;) Kram!!

    SvaraRadera