lördag 4 december 2010

Ullared

Igår var jag, mamma, moster och mormor på Ullared hela dagen :) Inte så farligt mycket folk men man blir ju helt slut i huvudet ändå. Köpte lite julklappar, lite fina grejer till huset, lite kläder och massa grejer till Harry! Hundmat är billigt på Ullared om man jämför med den vanliga djuraffären så det blev 14kg mat, några tuggben och hundgodis. Han fick även en refexväst, lite borstar och klotång av mamma och mormor. Moster köpte också massa julklappar till honom men dom har jag inte fått se. Härligt, hunden är redan bortskämd ;) Och jag inhandlade också reflexvästar, en till matte och en till husse :) Man syns så dåligt om man går längs den "stora" vägen med bilar nu när det är mörkt.

Rasmus har hjälpt Leila och Magnus att flytta både igår och idag. Skall bli spännande att se hur deras hus blir när det är inflyttat och klart! Sist vi var där var det ju nästan klart och jättefint!



Idag skall jag iväg en sväng till Stora Holms säteri julmarknad, det skall bli mysigt :) Sen blir det hem och plugga plugga plugga!


Köpte en utomhus-ljusslinga på Ullared som jag tänkte ha i enen (?) vid bilarna men nu när jag såg bilden var den visst lite större än vad jag kom ihåg... Hmm, får nog hitta en ny plats...


3 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du är så flitig att skriva i bloggen Natalie så vi får vara med på ett hörn häruppifrån norr. Jättebra att du har köpt reflexvästar så att ni syns i mörkret. Många kramar från "momma på Repis"

    SvaraRadera
  2. Ser att Harry har en kattkompis på gång där på bilden!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att bloggen uppskattas! Förhoppningsvis blir det lite roligare inlägg efter att vi flyttat in :)

    Katten kommer nog (tyvärr!) följa med henne som bor där nu, jättefin kisse! :)

    SvaraRadera