onsdag 9 februari 2011

9 februari

Kass uppdatering nu på senaste, skärpning på mig!

Idag är det onsdag och jag har en ledig (?) dag som skall tillägnas studier, dugga i Hållbar Utveckling imorgon! Harry sover i soffan, han har nog inte lyckats hämta sig från helgens bravader än ;) En mysig helg i Östersund, dock så blev det inga loppisbesök... Men vi träffade släkt och vänner och Harry fick träffa fina tikar, vissa mer leksugna än andra ;)

På vägen hem var det jättefint väder och en stoooor sol som vi hade i ögonen ända ner till Svenstavik (tror jag) där vi gick in på Dollarstore och köpte solbrillor för ingenting, ett par pilotisar för 20:- är lagom! Dollarstore var lite som ett mini-ullared, förstår inte varför den kedjan inte finns här nere?
På vägen upp vaar bilen smockfull med bl.a. tvättmaskin, diskmaskin och köksluckor som skulle dit upp. På vägen ner lyckades vi nästan fylla bilen igen med våran gräsklippare som vi fått av Anita och Bengt, Rasmus snowboard och några pallkragar som jag skall odla bland annat potatis i tänkte jag :) Någon som har förslag på vad man kan odla mer?

Harry fick en reflexbricka med organge lampa att hänga på halsbandet, ser ut som en liten plogbil när han springer omkring i snön och det är mörkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar