tisdag 1 februari 2011

Idag har det hänt!

Nathalie Berntsson har haft körkort i 1,5år och idag har hon för första gången halkat av vägen. Vilken stjärna jag är! ;) Det var alldeles när jag skulle svänga in på våran lilla grusväg, plockade den fina vägskylten gjorde jag också. Men som tur var så kom min älskade prins i en fyrhjulsdriven bil och räddade mig! (Nästan bättre än på en vit häst :P) Så nu har jag varit ute med Harry och skruvat upp skylten igen. I ösregn. Slutet gott, allting gott :)

På torsdag åker vi till Östersund, via Västerås så Rasmus kan prata med lärarna på skolan och få material till den distanskurs han skall läsa :)

2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt att ni ska komma hem en sväng! Ni är sååååå välkomna! Ska bli kul att träffa yrvädret också =)
    Kör förståndigt och va rädd om Er, trevlig resa önskar Monica & co

    SvaraRadera
  2. Ja, tidigt på torsdag morgon packar vi in oss i bilen alla tre :) Skall bli jättemysigt att få komma upp och träffa er alla igen!

    SvaraRadera