måndag 21 februari 2011

Måndag

Ännu en ny vecka, härligt! Rasmus har varit i Västerås idag och skrivit sitt första prov, som han klarade! Riktigt roligt eftersom han kämpat med den där hemskt tjocka pärmen i två veckor nu :) Jag är så stolt över honom!

Så nu sitter han i bilen påväg hem och jag passar på att avnjuta min paradrätt - Sill och potatis! (eftersom det inte är Rasmus favorit får man ju passa på) Sommarmat, I know, men det kan verkligen rekommenderas såhär mitt i vintern. Imorse hade vi -15här (?!) men det var jättefint väder med stooor sol så jag och Harry traskade glatt ut på en lång och härlig promenad :) Det första vi stötte på var tre rådjur, TUR att matte höll i kopplet!!

5 kommentarer:

  1. Men du glömde ju nubben:O
    //Albin

    SvaraRadera
  2. Gud vad gott! (Å, vad bra att veta vad jag kan bjuda dig på)...

    SvaraRadera
  3. Efter helgens bravader dröjer det länge tills nästa nubbe! ;) Antar att det ända ni skålar med är kranvatten i dessa tider? :)

    SvaraRadera
  4. Ja Ingela och Kenneth, det är mums mums :D

    SvaraRadera
  5. Jo de blir ju några glas extra bara för att numera:P
    //Albin

    SvaraRadera