måndag 4 april 2011

4 april

Klockan är 12.30 och jag sitter och äter frukost. Vaknade imorse för att åka till dagens föreläsning men mådde skit så jag la mig igen och vaknade några timmar senare. Jag och Harry gick ut på prommenad och då mötte vi en granne från området som var ute med sin hund Laban och en annan fin hund som hette Sasha. Harry och Laban har hälsat på varandra innan men då har H varit kopplad.

Men idag så fick han vara lös när som hälsade och jisses vad kul dom hade, alla tre! Dom har sprungit, hoppat, jagat, rullat sig i vattepölar, haft dragkamp med pinnar och allt möjligt i typ en timme! Ibland gick det lite väl vilt till när dom lekte alla tre och då hände något mycket märkligt, H verkade plötsligt förstå att dom andra två var typ 3ggr så stor som honom för han la sig ner på rygg! Med tassarna i luften (så som han brukar göra när han vill bli klappad på magen) precis som han gav sig, för sen när dom andra hundarna backade så hoppade han upp igen. Men så fort det blev lite vilt så la han sig på rygg, lilla nallebjörnen :)

Han har vairt hos farmor och farfar sen i torsdags så det har varit väldigt tomt och tyst här hemma. Men han verkade ha haft det så bra så :)

Nu tänkte jag plocka i ordning lite här hemma och sen kanske försöka plugga lite, det hade ju varit bra och jag kommer vara väldigt nöjd med mig själv om jag lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar