onsdag 25 maj 2011

25 maj

Jag och Harry har precis kommit in från en långpromenad runt Kornhall. Det blåser nåt så kopiöst mycket ute så jag har nästan rundgång i öronen nu när vi kommit in, kanske får köra med öronproppar i eftermiddag? Harry hade det också lite besvärligt för skägget och ögonbrynen blåste upp så han inte såg någonting ;)

Igår skrev jag ekonomitentan, det kändes ganska bra ändå :) Bara programeringstentan kvar! Men man kan ju undra om jag inte pluggat lite väl mycket när jag till och med hållit Ramsus vaken på nätterna genom att rabbla kapitalformler i sömnen ;)

Nya parasollet på altanen :)






Harry älskar att vara ute i trädgården! Sitta och spana, jaga fåglar eller bara ligga ner i gräset och ta det lugnt :)

5 kommentarer:

  1. jag längtar till korvgrilning på den där altanen.... /Albin

    SvaraRadera
  2. Korv?! Här grillas det bara riktig mat! ;) Fast, korv är jäkligt gött ibland!


    /B-san

    Jag loggas ut så fort jag skall skriva kommentarer... hmm...

    SvaraRadera
  3. korv är speciellt gott om den kokas i plåtburk med butenbrännare och en maxpåse salt i spadet;)

    SvaraRadera
  4. Kul att det går bra med plugget! Harry ser ut att ha det så skönt, kan han vara lös på tomten? Lena (Rasmus momnma)PS. Korv är jättegott.

    SvaraRadera
  5. Harry går lös på tomten, men ibland får dom som går förbi en liten utskällning ;)

    SvaraRadera