söndag 8 maj 2011

Härlig helg!

Kass uppdatering på senaste, det ber vi om ursäkt för! Fast, har man egentligen inget att skriva så blir det nog inte så kul att läsa om heller ;)

Jag börjar allvarligt fundera över om professor Dumbledore snart kommer hit för att tala om att jag är en häxa och skall följa med till Hogwarts? Allt som jag tar i verkar på något mystiskt sätt försvinna. Harrys sele - borta. Harrys koppel - borta. Harrys anka - borta. Harrys nya koppel - borta. Och jag förstår verkligen inte vart dom har tagit vägen?! Hmm...





Vi har iafall haft en jättetrevlig helg med Östersundsbesök! Anita, Bengt, Hampus och Rufus har bott hos oss i tre dagar och vi har hunnit med massa trevligheter. I fredags blev det mycket shopping och ett besök till Särö med god mat och trevligt sällskap. I lördags var jag på en Scrapbooking-mässa en sväng på förmiddagen medans dom andra var ute i trädgården och njöt av det fina sommarvädret, galet var mycket småkraffs det finns och som kan vara så kul att gå och kika på och pilla med ;) Sen handlade jag med mig lite godsaker hem så vi kunde grilla på kvällen, då kom även mamma, pappa och Viktor hit - mysigt!



Vårdukning med dom nya tygservetterna från Nyblom och Kolléns textiloutlet på Stora Holms säteri, 5kr/st - supernöjd! :)

Idag har vi hunnit med Freeport, fika i solen hos farmor och farfar, ätit räkmackor på Heaven 23 Hotel Gothia och en blixtvisit hos Kristina och barnen innan vi åkte iväg till flygplatsen. Mina söta kusiner lekte jättefint med Harry, superkul att dom tycker om honom och vill leka trotts att det är lite spännande :) H skötte sig bra och hämtade pinnar som dom kastade och lekte fint, skällde väl till någon gång men över lag gick det jättebra, superkul! :)

Första kortet jag pysslade ihop själv var ett grattiskort till Moster som jag inte har någon bild på. Nästa pysselinfall blev två grattiskort till Anna och Carl-Fredrik som fyllde år i början av April.





Killen, fotbollen och masken är först utskrivna från internet, fastklistrade på papp och sen utskurna, prinsessan, prinsen och svanen är klistermärken med 3D-effekt och regnbågen är utklippt. Resten är eget påhitt och design :) Vågade mig även på att göra kort med pop-up funktion, det var inte så svårt och blev en rolig effekt :)

Nu blir det plugg för imorgon skall jag till skolan och göra en finansiell analys av Uniflex årsredovisning, de ni! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar