söndag 15 maj 2011

Varför har man aldrig lagomt mycket tid?

Rasmus har varit på APT större delen av dagen och pratat om hur det blir med företaget, anställda, verksamhet m.m. Så nu är det många stora (och inte så enkla) beslut som skall fattas med alldeles för kort varsel. Får se hur detta slutar...

Och mitt i allt detta skall jag försöka skriva ner resterande av mina delar i rapporten, det blir nog en sen kväll för oss båda. Ringde mamma för att höra om hon var ledig imon och kunde ta hand om Harry eftersom jag inte vet hur lång tid sammanställningen av rapporten tar. Hon jobbade men Viktor var kanske hemma sa hon och skulle ringa upp senare. Sen ringde hon upp och hade involverat halva släkten i hundpassning - hon är snäll min mamma :) så då slipper man sitta i skolan och vara omedvetet stressad över hur länge H blir ensam.

Skall hålla tummarna inatt om att postens små nissar jobbar snabbt så jag får min telefon imon! Fick inget kolli-id på paketet så jag kan ju inte söka heller, nästan lite elakt spännande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar