lördag 11 juni 2011

11 juni

Jag har äntligen hittat min kamera! Den har varit spårlöst försvunnen i några dagar men igår kväll när jag körde hem och letade efter tidtabellen till färjan så öppnade jag mittkonsollen och tada! Där låg den! :)

Idag har vi tråkväder, Rasmus har åkt med Albin till Borås för att skruva bil och jag skall iväg och jobba lite senare. Imorgon tänkte vi försöka få till badtunnan så den blir redo för ett premiärbad! Sen på kvällen blir det jobb igen men nästa vecka är jag ledig och då hoppas vi på finväder :)

Igår slutade min älskade bror nian! Superfin i skjorta och slips, tänk att han blivit så stor ;) Så nu väntar gymnasiet, bästa tiden någonsin :) Och igår kom även Alex hem från Nice, galet hur fort tiden går men roligt att se hur mycket som kan hända beroende på vad man väljer att göra :)

Men tänk att det redan är sommar? Det är så mycket man säger att man "skall göra till sommaren" och sen brukar det sluta med att man står där i slutet på augusti och undrar vart sommarn tog vägen. I år skall jag börja göra saker i tid :)

Hämta-posten-prommenad för någon vecka sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar