onsdag 24 augusti 2011

Mulen onsdag i Harestad

Onsdag 24/8, bara fem dagar kvar till skolan börjar! "Ekonomisk analys" och "Kvalitet och driftsäkerhet" är kurserna som står först på tur, hoppas dom är intressanta och att materialet är bra för jag är astaggad på lite plugg! :)

Idag när det är så grått och tråkigt blev jag sjukt sugen på att åka till Ullared! Jag kan erkänna att jag blivit lite smått beroende av deras blogg http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/ och håller ögonen öppna efter inlägg om vedkorgar och andra braskamintillbehör som jag hoppas kommer in när hösten närmar sig! Har försökt kika lite på olika vedkorgar på nätet men alla fina är ju så attans dyra. Sen är det ju alltid kul att gå omkring och kika där inne och kanske hitta några fina koftor och stickade plagg inför höstens rusk :)

På tal om höst, vad skall man ha för höst/vinterskor i år tro? Harry hade lätt sko-mani när han kom till oss så förra årets skor (vilka jag dessutom älskade!) strök tyvärr med. Tur att vi lyckats ta ur honom det. Det absolut mest intressanta i Harrys värld just nu är kossor. Säger man ordet kossa hoppar han upp i soffan med spetsade öron och fånstirrar ut mot kohagen för att få en skymt av våra gräsätande grannar. Kul att vi bor granne med en kohage, haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar