fredag 9 september 2011

Ullared

Nu är det fredag morgon och jag vet inte ritkigt vad jag tänkte med när jag ställde klockan för ringning igår. Farmor och farfar var nämligen här och hämtade Harry i onsdagskväll så jag skulle kunna åka till Ullared med Malin och Elise igår :) Med sig hade dom supergod vinbärssaft från Sigrid - tusen tack! Vi bestämde att H skulle få vara kvar tills i eftermiddag eftersom jag har lång skoldag idag, så nu sitter jag här med en timme till övers för att jag inte behöver gå på promenad med hunden. Och nej, jag är inte så hurtig så jag går ut ändå ;)

Meeen så kom jag ju på att jag kan passa på att visa vad jag köpte igår!


Gårdagens byte

 
Stickad kofta från barnavdelningen, love at first sight!

 
Vedkorg av gamla bildäck.

Jag är ganska nöjd med mina köp, körde en rensning av vagnen innan jag gick till kassan och plockade ur massa onödigt :) Men det blev som vanligt massa schampo, tvål, plastpåsar, strumpor etc. Hittade ett aktiveringsspel till Harry för en billig peng så det skall vi testa ikväll :) Tre nya adventsljusstakar till våra fönster i vardagsrummet, en ny väska eftersom den gamla gått sönder och lite julpynt :) Kikade på julgardiner men det var så svårt att bestämma sig... Men bästa köpet var nog vedkorgen, blev skitglad när jag såg den! Har kollat på exakt likadana på internet men dom har varit jättedyra och så hittade jag denna för typ 1/5 av priset! Nöjd tjej!



Kundvagnsparkering utanför restaurangen på plan 3.
Att öppna en riktig restaurang i varuhuset var nog ett smart drag,
god mat till bra pris och perfekt med lite energi så man orkade shoppa vidare ;)

Legomodell övervaruhuset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar