onsdag 12 oktober 2011

12 oktober

Har kommit in från morgonpromenaden och precis laddat upp inför dagen med mannagrynsgröt, mjölk och hjortonsylt, mums! Idag blir det plugg och så skall jag eventuellt åka ner till Hisingen och köpa några element som R hittat på blocket. Att mäta och leta passande element har blivit hans nya hobby och jag är mycket glad och tacksam över att jag slipper :) Det är en superfin höstdag med klarblå himmel och frisk luft så jag önskar verkligen att jag kunde tillbringa mer tid utomhus men är det tentavecka så är det, får hoppas på att det fina vädret stannar kvar.

Sen har jag blivit helt förälskad i denna underbara tavla (?) från Bruka design. Finns i två olika storlekar, den stora hade varit superfin på väggen över trappan och den lilla hade nog blivit perfekt till den kommande hyllan som skall upp över tv-bänken här uppe. Vill inte sätta upp hyllan innan kaminen är installerad så man vet exakt vart den skall stå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar