måndag 12 december 2011

12 december

Första tentan avklarad och matematikrapporten precis inskickad, skönt :) Bara en inlämning och en tenta kvar...

SEN skall jag njuta av julstressen! Från och med kl.12.15 den 14 december. Jäklar vad jag skall springa i affärer efter julklappar (och ett par vinterskor till mig!) slå in julklappar, julpyssla, välja en gran, hugga en gran, klä en gran, lyssna på julmusik, pyssla lite till, springa på IKEA, sy julgardiner till köket (lite sent, I know, men mitt i tentaveckan så bryr man sig inte ändå) och klä hemmet i juleskrud! Skall försöka hinna med lite fix på utsidan också, det dumma är ju att det blåser så hemskt så man lär ju få fästa allt väldigt ordentligt, inga söta små ljuslyktor här inte... Men en ljusslinga insnörad i ett träd lär väl hålla? :) Har varit lite torftigt på bloggen de senaste veckorna men snart när jag äntligen får tid att pyssla och fixa så skall jag även försöka knäppa kort på mina alster och framsteg :)
Måste bara visa bild på den ENORMA pizza som Albin och Therese hade med sig för någon kväll sedan, haha det var som ett skämt! Pizzeriorna i Ytterby har brunnit ner så Rasmus ringde och beställde från ett annat (för oss nytt) ställe i Kungälv (som dessutom var en grill fick vi veta men dom hade pizzor också) Jag, R och Therese skulle dela på en Hawaii för ingen var särskillt hungrig så Rasmus frågade om dom hade familjepizzor, jadå det hade dom. Men när A och T kom hit, familjepizza, jo tjena - Släktpizza skulle jag kalla den! Vi tre åt oss mätta och mer än halva pizzan var kvar. Men den var god :)


Jämför med Albins lilla kartong som är en normalstor pizza.

Den fick liksom inte ens plats i megakartongen!
Och för er som inte vet så är Rasmus en ganska lång och stor person ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar