söndag 12 februari 2012

12 februari

Har precis kommit in efter en härlig promenad med Harry.

Ikväll åker Rasmus iväg igen, fast på kurs den här gången. Vi har haft fem jättemysiga dagar men några timmar föreläsningar men annars bara varit hemma, kikat lite i affärer och tagit det lugnt :) R har köpt två par jeans - hör och häpna! ;) Jag kikade lite på mammabyxor på H&M men dom jag ville pröva hade inte kommit in än...

Imorgon tänkte jag ringa lite olika försökringsbolag och fråga om gravidförsäkring. Sen har jag en hel lista med saker att kolla upp efter ultraljudet, så man vet att det är ok där inne innan man börjar pussla med individuell studieplan, tjänstledighet/föräldraledighet, föräldradagar och sånt där.

Och sen är det nog dags för lite shopping också ;) Har inte köpt en enda pryl eller några kläder till bebisen än men snart känner jag mig nog redo, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar