tisdag 28 februari 2012

Fina familjen

Jag måste bara lägga upp denna fantastiskt fina bild! Åh dom är så söta så jag blir helt lycklig! :D Hoppas dom har tid att njuta av att bara vara föräldrar. Läste att Prins Daniel skall vara pappaledig - helrätt tycker jag! Har inte sett om Kronprinsessan skall vara mammaledig men det återstår väl att se. Hoppas dom är lyckliga :)


Bild från aftonbladet.se

Självklart kunde jag ju inte låta bli att lägga märke till vagnen! En BRIO Happy tror jag bestämt att det är. Både jag och R tyckte dom kändes lite rangliga och plastiga jämfört med Emmaljunga men duger den åt en liten riktig liten prinsessa så ;) Dessutom såg den väldigt fin ut på den här bilden, det är nog annorlunda chassi jämfört med dom vi kikade på... Jakten fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar