söndag 26 februari 2012

Gravidtäppa och pannkakscravings

Konstant skytteltrafik till och från toaletten för att snyta mig i tre dagar nu - hur mycket snor kan man ha egentligen?! Får snart åka till apoteket och köpa... vad? Nässpray är uteslutet, alldeles för starkt för min näsa.

Läste lite lätt om gravidnästäppa som kan sitta i ett par veckor eller månader och om kvinnor som typ missbrukat nässpray för att klara sig. Hoppas verkligen inte att det är det jag fått för då vet jag inte hur jag skall överleva. Om dagarna är hemska så är nätterna vidriga. Stackars alla andra som skall sitta i samma tentasalen som mig om det håller i sig...

Har precis ätit pannkakor till lunch, fick ett enormt sug så det var bara att slänga ihop idag igen, samma sak tidigare i veckan, cravings kanske?


Mums! Bild från ica.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar