tisdag 13 mars 2012

Bebisbuffar

Det är så roligt för bebisen har börjat röra sig mer och mer, eller ja, det kanske bara är så att jag har börjat känna av det mer och mer :) Får buffar flera gånger om dagen, ganska ofta skulle jag nog säga, kanske skall man börja skriva ner ungefär när för att få lite koll på dess dygnsrytm och vad jag gör när buffarna kommer? Dom säger ju att bebisar skaffar sig dygnsrymt redan i magen, som dom inte helt sällan behåller även ett tag efter förlossningen. Det är lite olika hur tydliga sparkarna är och hur länge de håller på, vissa syns om man tittar på magen och känns jättetydligt medans andra är mer diffusa, kanske rör den sig bara då eller vänder sig om? Oavsett är det väldigt mysigt att känna vår lill* bebis :)

Bild lånad från Google

1 kommentar:

  1. vad kul att du skrev :-)
    än så länge har det gått bra med inskolningen, men vi får väl se vad som händer på torsdag när vi inte ska vara med längre :P
    jag använder mig av photoscape och picasa.. två väldigt enkla och roliga gratisprogram när man kommit in i dem. picasa är det du kan göra kollagen i.. kram och grattis till bebisen! :-)

    SvaraRadera