torsdag 15 mars 2012

Traderafynd och barnvisor

Jag och magen sitter i soffan och lyssnar på barnvisor på Spotify och det verkar uppskattas för jag får massa buffar ;) även om barnet inte förstår ord så sägs det att han/hon uppfattar musik och röster redan nu.

Igår kom pyjamasen och de två bodysarna som jag vann på Tradera, jättenöjd :) Men jag blir så irriterad på att vissa bilder blir suddiga när jag lägger upp dom här, som pyjamasen nu. Någon som vet varför? Precis när jag lägger till bilden är den skarp men sekunden efter så "suddas den till" och blir såhär. Tråkigt.

Pyjamas i strl 50/56

Bodies i strl.56

2 kommentarer:

  1. Jag tycker då bilderna ser skarpa ut när man klickar och tittar på dem!???
    Men kanske är det för att jag har så gamla ögon?... Van att se lite halvtaskigt på nära håll ;-)

    Monica

    SvaraRadera
  2. Haha ja men det har du kanske rätt i, har inte tänkt på att man kan klicka upp dom :)

    SvaraRadera