måndag 9 april 2012

Annandag påsk

Jag vill så gärna att det skall bli sommar! Vill ha en liten bebis att ta hand om och lära känna, vill tvätta söta bebiskläder och titta på dom små fossingarna och händerna... Är så nyfiken på vem du är min lilla skatt, vem du kommer vara lik och hur vårt nya liv kommer bli när du kommer till oss. Det är många som väntar på dig, min kusin J säger själv att han minsann blir morbror tillsammans med "riktiga" morbror V och igår fick du blivande farmor att skratta högt när hon fick känna dina buffar och sparkar för första gången :)

Och farmors hund Asta är nog en riktig bebishund för hon satt gärna vid mig och magen när vi var där igår, dom säger ju att vissa hundar känner sånt väldigt tydligt, eller ja, alla hundar gör kanske det men bryr sig olika mycket. Blivande storebror H verkar inte bry sig alls, ibland har lillbebisen sparkat och buffat när Harry suttit mot magen men han har inte rört en min. Eller så vill han bara spela ball och låtsas som att han inte bryr sig - låter inte helt olikt våran H ;)
Söt tavla från Huset på Landet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar