lördag 19 maj 2012

Lite bitter

Hade en jättemysig kväll med Alex igår. Satt och pratade tills klockan blev massor så hon sov över, skönt att inte behöva ligga själv i den stora sängen :) Sen när hon skulle åka hemåt idag tog jag lift till Utby och har varit hos mamma och pappa hela dagen för att försöka plugga (och få lite sällskap). Har dock varit väldigt omotiverad så studierna har väl gått sådär men jag i alla fall suttit med grejerna framme hela dagen.

Rasmus är i Östersund och har varit på Springmeet idag och nu skulle dom snart ut på cruisingen, buhu jag vill också!! Är sååååå less på skolan nu och vill bara skita i alltihop! Fast nej, det vill jag ju inte egentligen. Hade verkligen hoppats på att kunna stänga av bebistankarna och fokusera fullt på tentorna nu sista veckan för att sedan ägna mig 100% åt att förbereda inför förlossning och familjelivet. Det har fungerat hyffsat bra hittills men nu börjar mamman på ena axeln ta mer plats och kommer med alldeles för bra argument medans stackars studenten på andra axeln börjar få svårt att försvara sig och blir snart helt överkörd.

Plus att jag är jättesugen på kanelbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar