torsdag 2 augusti 2012

Update

Emil har varit lite hes och snorig i 2-3 dagar men idag har det varit mycket bättre. Usch det har inte varit kul... Han har inte kunnat skrika när han vairt så hes utan bara legat och gnytt med sin hesa lilla röst - ont i mammahjärtat.

Inatt var han vaken nästan hela natten och även idag har han varit ovanligt pigg och vaken.

Igår när han var riktigt vaken hade jag honom i famnen och pratade och gosade. Vid ett tillfälle när jag log så log han tillbaka! Hittills när han lett har det varit omedvetet och oftast när han halvsover men igår tittade han på mig och härmade mitt leende - sååå mysigt! Åh, jag blev helt varm :)

För övrigt är han väldigt mysig och söt när han är som mest vaken. Ligger och tittar nyfiket på allt runt omkring samtidigt som armar och ben sprattlar, så söt! Ska nog införskaffa en mobil att hänga över sängen när vi kommer hem eftersom han blir mer och mer medveten om färg och form och gärna tittar på färgglada ting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar