lördag 1 september 2012

1 september

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här men jag ser att jag har några trogna läsare ändå :)

Emil är hur go som helst och ler mest hela tiden <3 det kommer lite olika joller och gurgel ur hans lilla mun men ännu inga skratt. Känner mer och mer att jag vill läsa på lite i böckerna vi har om barns utveckling. Det händer ju så otroligt mycket nu och jag har inte riktigt koll på vad som brukar komma när...

I förrgår kväll jobbade jag några timmar så R var hemma med hund och barn - vilket såklart gick jättefint. Igår kom en vän från Östersund hit och vi åkte ner till Ullared där jag bl.a. hittade en vinteroverall till Emil och lite annat smått. Fick pumpa ur lite mjölk i provrummet igår men det gick ju kalasbra. Emil var hemma med pappa R och fick bl.a klippa gräset i bärselen. Ja just det, vi köpte en bärsele häromdagen, en BECO Gemini. Svindyr men den har fått bäst i test, är ergonomisk för barn och bärare och passar både korta och långa bärare. Dessutom är den jättefin och kan användas länge så den hoppas jag att vi kan få användning för :)

Sen när vi kom hem var det otroligt mysigt att få gosa med min lillskrutt!! Finaste lilla Emil, mamma älskar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar