måndag 21 januari 2013

Skolstart

Då sitter man på bussen till skolan för första gången på 8 månader. Spännande och kul att träffa klassen igen men det känns som att det var typ igår ;) Emil tyckte nog inte alls om att hans mamma skulle upp tidigt för han har varit vaken och missnöjd nästan hela natten. Jag har fått ligga kvar i sängen och försökt sova medans R har tagit hand om Emil, stackarn han är nog lagom trött idag.

Tänkte att jag skulle ta bussen för att slippa kriga i bilkön till färjan, men då tar det ca 1,5h hemifrån och till skolan istället för typ 30min. Hopplöst att man ska behöva gå hemifrån typ 30min innan bussen går för att vara säker på att komma på en färja så man hinner med bussen.

Jaja, nu är jag iallafall på väg och väskan är laddad med kalender, pennfack och nytt kollegieblock. Chalmers, jag är redo!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar