onsdag 6 februari 2013

6 februari

Rasmus jobbar i Uppsala och jag och Emil har haft fina dagar. I måndags var jag i skolan och hade litteraturseminarium innan R åkte iväg. Albin sov hos oss och var lite mellanhand för Emil eftersom R behövde åka en liten stund innan jag kommit hem. Sen åkte Albin och Freddy kom på besök. Vi lagade lite mat och hade trevligt. Igår var vi på BVC, Emil växer jättefint och det är lika skönt varje gång att få det bekräftat :) sen på eftermiddagen kom Erik och hälsade på, mycket husprat, en trevlig kväll.

Idag packade vi in oss i bilen och åkte till min farmor och farfar som nyss kommit hem från Östersund. Dom hade inte träffat Harry (och oss...) sedan innan jul och tyckte det var dags att han fick komma dit ett par dagar, man kan nästan tro att vi har delad vårdnad ;) efter vi varit där en stund rullade jag och Emil vidare till min moster med familj. Moster var inte hemma men det vår Per och Eveliina och vi hann med både Wii-spel, promenad och utomhuslek, middag och bara umgås - riktigt fint :) vid 7-tiden tackade vi för oss och åkte till Emils mormor och morfar. Och här ska vi sova inatt, jag ska till skolan i typ 2timmar imorgon och då ska E vara med sin mormor. Och så får jag lite avlastning när det finns flera famnar för vår lille trollunge :)

Nu ska jag försöka sova, klockan ringer 06.30, huuua vad tidigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar