onsdag 17 november 2010

17 november - En månad kvar!

Idag är det en månad kvar tills dom sista papperna och inbetalningarna skall göras! Sen är huset vårt! Idag var sista dagen för att överklaga besiktningen, Rasmus pratade med mäklaren ang. taket men enligt honom så var det nog inget som säljarna ville vara med att betala eftersom man visste att taket var så gammalt. Men det var ju värt ett försök i alla fall :)

Jag vill att det skall vara 17e dec nu! Men så kommer man på att det är två tentor och en projektrapport kvar innan flytt, och då blir man genast lite gladare över att det faktiskt är en månad kvar.

7 kommentarer:

  1. den 16 dec kommer du säkerligen önska att det är iaf en vecka kvar tills den 17 med tanke på å packa flyttkartonger:D

    SvaraRadera
  2. Tvivlar jag på! Men det är ju inte så långt bort och vi börjar nog flytta grejer redan på fredagen (den 17e, då vi får tillgång till huset) men sen går ju det stora flyttlasset på lördagen :) När kommer nu ner?

    SvaraRadera
  3. Som av en händelse så åker jag ifrån Östersund kl 1015 den 17 dec... ;)

    SvaraRadera
  4. Då vet du vad som väntar den 18e då =D

    SvaraRadera
  5. Men nu måste du plugga på Nathalie och fixa tentorna på första försöket! Tror inte att du vill lägga mer tid att plugga till omtentor och kompletterande projektjobb när du istället kan inreda Ert nya hus... Och sy gardiner på nya maskinen....

    Monica

    SvaraRadera
  6. Jag räknar nästan med att kunna köra ett snabbt lass på kvällen den 17e ju:P //Albin

    SvaraRadera
  7. Ja du Monica, jag försöker och jag antar att du har rätt :) Idag har jag en ledig dag som jag skall ägna åt studier. Rasmus är på APT-möte hela dagen, hoppas verkligen för hans skull att det blir ett bra möte...

    Vi vore glada om vi kunde få en önskelista skickad från er där uppe i norr :) Kram!

    SvaraRadera