söndag 21 november 2010

Söndag

Helgen har, som alla andra helger gått alldeles för fort och imorgon är det dags för skola och arbete igen!

Igår åkte vi en sväng till Särö för att kolla in faster Leilas och hennes Magnus nya fina hus som snart är inflyttningsfärdigt, efter det åkte vi till moster, Per och Eveliina och blev bjudna på god mat och trevligt sällskap. Och dagen avslutades med filmen om Cornelis på bio med Jonathan och Therese :) Trevlig dag!

Idag på eftermiddagen träffade vi Jonathan och Therese en sväng vid huset och så pratade vi lite med säljarna om ev. husinredning som dom skulle sälja eller lämna kvar. Spännande att det snart är VI som bor där! Mamma, pappa och Viktor har varit här på en kvällsfika, pratat och haft det trevligt. Viktor skall snart välja gymnasium, hoppas verkligen att han hittar något som han tycker verkar intressant, kommer själv ihåg hur svårt det var att välja! Och man aldrig riktigt vet vart man kommer hamna. Tänk, jag skulle ju gå måleri? Tack Jimmy för att du övertalade mig att iallafall kolla efter något annat. Sen var det vägarbetare jag ville bli, hahha jaa som sagt, man vet aldrig vart man hamnar men jag tror nog att jag har hamnat hyfsat rätt nu :) Någon späckhuggare-tränare lär jag ju aldrig bli ändå och industriutveckling står i alla fall som nummer 2 :)

Nu är det 26 dagar kvar :) Vad tror ni om liknande sån här tv-bänk till övervåningen? Den nedre (bägge är kanske samma?) är en utgången modell från IKEA vet jag men finns förhoppningsvis att få tag i på blocket :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar