onsdag 23 februari 2011

God natt!

Nu blir det läggdags även för mig. Harry och Rasmus ligger redan inne i sovrummet och snarkar ikapp :) Skriver en sammanfattning av min hållbarhets-utmaning som var återvinning, jag har varit jätteduktig på att sortera ut material som kan återvinnas istället för att slänga dem i vanliga soppåsen, MEN jag har ju inte lyckats ta mig till återvinningsstationen än ;) Men vi har massa kassar med återvinning redo för ett nästa liv nere i källaren :)

God natt!

P.s Nu skall jag bli duktigare med mina studier. Under gymnasiet var jag på något sätt oftast motiverad att plugga (inte alltid, men oftast). Så är det tyvärr inte längre och det värsta är ju att det bara blir sämre när man vet att man ligger typ 4 kapitel efter i en kurs. Men nu skall jag verkligen försöka motivera mig själv till det här, det är ju ändå en utbildning som jag tillägnar 3 viktiga år av mitt liv och då måste jag ju också få ut något vettigt utav dom! Jag har jättefina klasskamrater och älskar att vara här hemma i huset med hunden och världens finaste pojkvän, men nu är det nog dags att ta tag i studierna också, kanske uppskattar man allt ännu mera då? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar