onsdag 30 mars 2011

Tidig morgon

Näe det här med att börja 8.30 är jag uppenbarligen inte van vid, nu är klockan 07.30 och jag sitter redan i skolan. Började med att jag vaknade runt 4-tiden av en mardröm, kunde inte somna om utan sov max 15min till och från fram till 05.30 då klockan ringde. Gick upp, gjorde mig i ordning, åt frukost (inget korvbröd idag) och sen var jag ute med Harry i typ 35min. Men så är det ju det här med färjan, det är den som ställer till det. Beroende på kö så kan det nämligen ta mellan 0-35minuter innan man får åka på färjan på morgonen, så det måste man ju ta hänsyn till. Idag fick jag rulla på direkt när jag kom ner, och nu sitter jag här. 1 timme kvar tills man börjar. Skulle nog varit bättre att bussen idag iafall.

Hoppas ni får en trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar