måndag 9 maj 2011

9 maj

Nu kom vi precis in från våran lilla kvällspromenad med H. Han är så söt när han får sina lyckorus över ängarna ;) Och vet ni vad?! I helgen så fångade H en liten fågel! Rasmus trodde han lekte med någon fluga eller så för det brukar han göra men sen hade han börjat kräkas upp fjädrar och brevid låg en liten halväten fågel. Rackarns hund, han är rysligt snabb!!

Innan promenaden avnjöts en härlig wildcard-middag, jag hittade ett recept på en blogg som jag testade och det blev faktiskt riktigt gott!

Idag har R varit på arbetsintervju hos ett företag på samma flygplats som han jobbar nu. Dom hade fått in väldigt många ansökningar så det är bara att vänta och se :) Själv har jag varit i skolan och jobbat med min grymma projektgrupp. Vi har piskat den finansiella analysen, hårt! Det verkar så enkelt när man har formlerna framför sig men icke, det är riktigt klurigt men vi lyckades beta av några punkter iafall :) och det är vääääldigt mycket som man skall kunna till tentan om två veckor, imorgon skall jag börja plugga på riktigt tänkte jag :)

Tänk att det redan är 9 maj... Höll på att skriva 9 mars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar