tisdag 10 maj 2011

Ny telefon beställd!

Var inne hos Telia idag och kikade på telefoner. Trevlig och duktig säljare, hör och häpna! Kikade på en HTC Wildfire men så berättade han att dom hade HTC Desire White på kampanjpris den är veckan så då var det samma pris som Wildfire men Desire skulle vara en lite bättre telefon. Var nära på att slå till då men höll mig i skinnet för jag hade fortfarande bindningstid på mitt gamla telia-abonnemang som jag då skulle behöva lösa ut (ca 500kr) och det kändes lite onödigt så jag åkte hem för att fundera på saken.

När jag sen gick in på Telias hemsida för att visa Rasmus telefonen så stod det att erbjudandet bara gällde tills idag!! Sen missuppfattade jag Rasmus lite när han sa "Ring telia och säg att du vill köpa den" Så det gjorde ju jag. Men han menade att jag bara skulle fråga om det var sista dagen eller inte ;)

Hon jag pratade med var supertrevlig och gav väldigt bra service, stor ros till henne! Till slut fick jag iafall beställt en sån telefon och så skulle hon bjuda på tre månadskostnader för abonnemanget för det blev typ samma kostnad som för att lösa ut mitt gamla, och så får jag behålla mitt gamla nummer - sånt gillar vi! :)

Så nu väntar jag på att få hämta ut min nya pärla <3

2 kommentarer:

  1. Det där med tajming är tydligen inte min grej^^ //Albin

    SvaraRadera
  2. Albin, du kan fortfarande ringa, tror att dom har telefontid till 22:00 ;) Men det finns miljöner telefoner så du skall nog hitta någon också, annars kan du ju få min gamla - nytt skal och allt ;)

    SvaraRadera