lördag 3 september 2011

3 september

Kan ju böra med att tala om att dom har ändrat designen på blogspot HELT så nu vet jag inte ritkigt hur det här inlägget blir men det märks väl :)

Igår var det föreläsningar på eftermiddagen, en liten runda på stan med Malin och Elise innan jag mötte upp Alex för lite god mat och trevligt sällskap :) Vi pratade bla. om våran kräftskiva som inte blivit av än, att man inte har tid och att vi troligtvis får ta det nästa år. Men sen fick vi den brillianta idéen att vi skulle ha en enkel spontan-fyrmanna-kräftskiva samma kväll med kräftor, hattar, snapsvisor och hela köret! Sjukt pepp var vi när vi tågade bort till hemköp för fiskbilarna hade stängt. Tror ni att dom hade några kräftor? Svar nej. Vi åkte till Ica Maxi i Kungälv, bara kräftor som skulle tinas i 5 timmar vilket var uteslutet och sen rattade vi bort till CityGross med en sista strimma hopp, men fanns det några kräftor där? Självklart inte. Istället blev det fruktsallad, inte helt fel det heller. Och OLWs nya chips, vilda western eller nåt hette dom, sjukt goda. 

Rasmus vän och gamla gymnasieklasskompis Alex kom hit igår från Härjedalen. När jag sjussde ner Alex till bussen runt 23 så hoppade herrarna i badtunnan. Jag satt lite vid datorn och småkikade på en film och sen runt 02 skulle jag gå ut för att säga god natt men det slutade med att jag också hamnade i tunnan och där satt vi till typ 5 på morgonen då vi kom på att vi var hungriga och gick in och åt lite innan läggdags ;)

Idag vet vi inte vad som händer, R har åkt på världes dunderförkylning. En förkyld man i huset, snälla gud ge mig tålamod och styrka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar