torsdag 16 februari 2012

16 februari

Idag har jag stannat hemma från skolan för jag har sån fruktansvärd smärta/kramp/växtvärk i magen så jag tror jag smäller av! Det är under kontroll så länge jag sitter ner men så fort jag skall stå eller gå känns det som kroppen skall gå av. Usch vad det är synd om mig ;)

Kan även uppdatera er med att shäfern som bet Harry har fått ett nytt hem och inte bor här längre. Känns otroligt skönt att kunna släppa all oro kring hur det skulle gå med H och bebis om hon bodde kvar.

Imorgon är det fredag och då kommer Rasmus äntligen hem :)

 Supersöta bodysar från Lindex :)



En jämtlandsjacka? Står inte på mammans önskelista idag men kunde inte låta bli ;)

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att grannens hund har blivit omplacerad, hoppas bara att den med rätt ägare kan fungera normalt så den inte ställer till med mer elände!...

    Ett orosmoln mindre på Er himmel iallafall!!! -Och på min! Kram kram på Er <3

    Monica

    SvaraRadera
  2. Ja det får vi verkligen hoppas! Vad jag förstod det som så hade den nya ägaren erfarenhet av liknande schäfrar så vi hoppas att det blir bra för både hund och ägare :)

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka fina saker det finns!

    Man vill ju köpa alla bodysarna...
    Fanns jämtlandsjackan i storl 44? Haha..

    SvaraRadera
  4. Ingela och Kenneth: Jag veeet, man vill ju ha allt! Det är som att köpa smågodis! :D Jämtlandsjackan finns på Lindex i strl 62-80 men vi kanske ska föreslå en liknande variant i vuxenmodell? ;)

    SvaraRadera