onsdag 22 februari 2012

Harry 2 år

Nu har jag, magen och min lille lurviga 2åring gått och lagt oss för lite välbehövlig skönhetssõmn.

Det blev ingen veckouppdatering igår för då sov jag i utby och idag ville inte internetdelningen från mobilen till datorn där nere fungera, Rasmus har snott med sig både laptop och bredband men skall se om jag får ordning på tekniken imorgon.

Idag har jag i alla fall varit i djuraffären och köpt godsaker till söta Harry som fyller 2 år idag :) stora killen! Fast i mina ögon (och säkert många andras) kommer han alltid vara våran lille gosevovve ;)

3 kommentarer:

  1. Tack säger Harry som nu ligger inne i soffan och vilar efter lite spring och lek ute i trädgården!

    SvaraRadera
  2. Hälsa och Gratta även från mej och "Harrykusinerna", hoppas hans födelsedag blev till belåtenhet. Den 22/2 skulle också Änglakusinen Felix ha firat sin 18 års dag... Han håller säkert sitt vakande öga över Er alla!

    /HarryFarmorMonica

    SvaraRadera