måndag 13 februari 2012

Hjortron och frukostcravings


Såg precis en tv-reklam om en mirakelcreme med Hjortron som skall göra hyn fin och motverka åldrande. Kanske skall unna mig lite glass med varm hjortronsylt ikväll? :)

På tal om mat, det känns som jag äter hela tiden. Och när jag inte äter så är jag hungrig. Aldrig varit med om något liknande, det är helt galet! Fast tanken på kött, potatis, ris och vanlig middagsmat får mig att må skit. Fisk är okej, så idag blir det lax. Men annars är det bara "frukostmat" som duger, yoghurt, mackor, te, juice - me love!

Så det där med att jag gick ner istället för upp i vikt nu är nog historia, vågar knappt ställa mig på vågen. Men samtidigt tänker jag lite såhär, va fasen, är jag sugen på en macka kan jag väl få äta det istället för att pina i mig något äckligt som fastnar i halsen? Sen får det ju inte gå till överdrift för både jag och bebisen behöver ju alla näringsämnen men ja, ni fattar ;)


1 kommentar: