onsdag 7 mars 2012

Onsdag kväll

God kväll, nu ska vi snart ha lite onsdagsmys, tentan imorgon kommer ändå gå åt skogen men det känns som att det inte är hela världen. Det kommer fler chanser och eftersom R åker iväg på jobb imorgon känns det trevligare att umgås med honom sista timmen innan jag slocknar för kvällen. Han fick förresten 100% rätt på sitt prov idag - det är duktigt! Det där med flygfarkoster verkar vara hans grej :)

Vi var på Backaplan en snabbis förut så H skulle få vara själv hemma och för att vi skulle handla lite saker på biltema. Fick hem mitt nya clubkort och en välkomstrabatt från Kappahl idag så då passade vi på att köpa första riktiga kläderna till bebis också, två supersöta pjamasar som jag suktat efter länge, visar bild imorgon :) äger nog inte ett enda klädesplagg från kappahl men dom har otroligt fina barnkläder! Efter lång tid i kön gav Rasmus mig sitt godkännande att få handla bebiskläder själv i fortsättningen så det tackar vi för, slipper jag få dåligt samvete över att han inte är med och väljer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar