måndag 7 maj 2012

30+5

Även om jag inte vill att den lill* ska komma ut än på några veckor så längtar jag otroligt mycket tills vi har en liten bebis här hos oss! Idag är en sån dag när jag svävar på rosa moln och drömmer om hur mysigt allt skall bli! Bortser totalt från det som kan vara jobbigt med att ha en liten bebis (skrik och gråt, stress och frustration) och fokuserar bara på hur underbart det kan vara att bli en liten familj! Mamma, pappa, barn. Och hund såklart ;)

Kommer sakna magen massor och ska verkligen försöka njuta av den varje dag nu fram till förlossningen. För även om den kan vara lite otymplig ibland så är det väldigt, väldigt mysigt och jag är så stolt och glad över den lilla bula som sticker ut och gör mig alldeles lycklig med sitt buffande ♥

Dagens blivande mamma och mage

2 kommentarer:

  1. Åh så fin du är ! :) längtar tills jag kommer hem och få känna buffar från Lill-plutten! :)

    SvaraRadera
  2. Skall bli så fint att få hem dig igen!! :)

    SvaraRadera