fredag 4 maj 2012

Barnvagnen och studier

Äntligen är det helg och ledighet igen! Det har varit en minst sagt studieintensiv vecka med två rapportinlämningar men det har känts bra att få mycket gjort och att jag blev godkänd på duggan var väldans bra för mitt studie-självförtroende ;) Nästa rapportinlämning är på måndag och redovisning på tisdag så det blir nog lite plugg i helgen också men skall även försöka vara lite ledig och njuta av det :) Ikväll blir det nog myskläder och en film.

Härromdagen när det var fint väder rullade jag faktiskt ut barnvagnen i trädgården och tog lite bilder, det kändes så tråkigt att fota nere i källaren. Det finns massa roliga finesser på vagnen och det skall bli spännande att se vilka man kan ha nytta utav. När det börjar närma sig BF tänkte jag bädda färdigt så den står redo att användas. En del bebisar tycker ju inte alls om att åka vagn men jag hoppas våran lilla skatt gör det med tanke på de nödvändiga hundpromenaderna. Har köpt täcke och kudde och några söta bäddset att bädda med. Eftersom vi får en sommarbebis lär det väl vara vissa dagar som det är alldeles för varmt med stoppat täcke men hoppas i alla fall att kunna få lite användning av det på kvällarna, de lite svalare dagarna och sen på sensommaren/hösten innan det är dags för åkpåse :)

Har inte brytt mig om att forska i hur man tar lös sufletten och sätter på sittdelen eftersom det inte kommer behövas på ett par månader. Här är iafall några bilder på vagnen med liggdelen :) En Emmaljunga Edge Duo Combi i färgen Silver Check med Classic Cryptonite chassi, årsmodell 2012.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar