onsdag 30 maj 2012

Barnvagnsmobil

Har spanat lite på barnvagnsmobiler utan att hitta någon som har det där lilla extra. Vi köpte en variant i Ullared men den klinkar och låter så det är frågan om bebis kommer kunna sova i vagnen när vi skumpar fram på grusvägarna där hemma? Eller så är det kanske just det som krävs för att få skrutten att somna ;) På tal om det måste vi kika på babyvakt, det kan nog vara bra att ha om barnet somnat i vagnen på utsidan...


Hur som helst så hittade jag av en slump denna sötnos på bloggen Virkverket med tillhörande beskrivning så man kan virka själv.Vågar dock inte lova mig själv något eftersom jag inte börjat med min filt ännu. Men nu är i alla fall garn och virknål inhandlat så i eftermiddag ska jag bänka mig framför youtube för att lära mig virka mormorsrutor :) Om det går bra med filten så kanske jag vågar mig på barnvagnsmobilen också - hur svårt kan det vara? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar