lördag 5 maj 2012

Bebiskläder

De flesta kläder som inhandlats till bebis är färgglada och passar (enligt mig) till både pojke och flicka. Jag tycker lika mycket om färgglada kläder som lite mer neutrala och lugna färger (bilderna nedan) så det kommer nog bli en mixad garderob till den lill*. Sen vet man ju aldrig hur det kommer bli men jag hoppas verkligen inte att det kommer vara enbart blå kläder om det blir en pojke eller rosa om det blir en flicka, även om det kanske verkar så enligt just dessa bilderna ;)

Ni som har/haft bebisar, hur är det egentligen med byxor och jeans till dom små? Jag själv är en jeansmänniska och tycker att jeans passar till ALLT så någon typ av jeansfärgad byxa har en given plats även i bebisgarderoben. Det finns ju dom som är i riktigt jeanstyg men jag tycker dom verkar så stela och obekväma? Bomullsbyxor (inte bara jeansfärgade) finns också i olika modeller, en del med mudd i midjan och en del är mer som leggings och utan mudd, vad är att föredra? Och vad är bäst, byxor med fötter eller utan + strumpor? Eller har det med ålder att göra kanske...?

Tacksam ifall ni vill dela med er av era erfarenheter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar