tisdag 6 november 2012

Östersund

Nu har vi varit här uppe i en vecka och har hunnit med lite allt möjligt :) En vända på Kupans Second Hand där jag hittade massa fint (Tack Ingela!), myshelg hos Monica i Kluk, middag med min kusin Jonathan, åkt runt och kollat kök och badrum med Sigrid, träffat Lisa och Michaela, Emil har sett snö för första gången, middag hos Lena och Kjell, Rasmus har jobbat lite, middag hos Bengt och Anita, fika och visning av dia-bilder inne hos Sigrid, jag och Emil åkte till Mariagården på öppet kyrkis för föräldrar och småbarn - kul att träffa andra och pyssla lite, Emil har provsuttit barnstol vid matbordet - vilket gick jättebra och jag började nästan pipa för att min lille bebis såg så stor ut, vi har köpt en skoterpulka att ha i vinter... Listan kan göras lång, men det bästa är ändå att komma upp och träffa familj och vänner :)

Emil har de senaste två nätterna sovit väldigt oroligt och vaknat minst tio ggr/natt. Det enda som har hjälpt är att få snuttamma lite men sen när han somnat har man inte kunnat flytta honom någon stans för då har han vaknat igen. Så inatt var Emil gullig nog att låta mig sova på hela tre decimeter av sängen eftersom han har legat och tryckt sig mot mig från andra hållet. Han sov ju i alla fall någon timma. Vi får väl se om detta bara var tillfälligt eller om våra härliga nätter med 8 timmar sömn är slut nu?

Något som är desto roligare är alla häriga och söta ljud som kommer ur våran sons lilla mun allt oftare. Allt ifrån små iltjut till "prat" - så stolt man blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar