onsdag 4 september 2013

Lösenord

Främsta syftet med den här bloggen är att dokumentera Emils uppväxt och som en fristad för mig att skriva/fråga/meddela/tipsa om precis vad jag vill. Nu har Emil blivit över året och jag känner mig inte helt bekväm med att skriva öppet och ärligt om honom när vem som helst kan läsa. Därför har jag tagit ett beslut om att snart lösenordsskydda bloggen så enbart inbjudna medlemmar kan läsa.

En del av er som läser vet jag vilka ni är och snart kommer ett mail med lösenord :) Men ni andra som önskar att följa bloggen får gärna skicka ett mail eller lämna en kommentar här nedan och tala om vilka ni är :)

Tack och hej!

1 kommentar:

  1. Rätt tänkt ifråga om bloggen. Sen hoppas jag förstås att jag blir inbjuden..... Min nya adress är asplundare@gmail.com. Gammelmomma Lena

    SvaraRadera