tisdag 11 februari 2014

Pappa-längtan

Jag har lite aktiviteter i skolan denna veckan och åkte ner med emil igår för att rasmus ska kunna jobba och för att emil ska få träffa alla här nere.

Idag har emil frågat efter pappa mest hela dagen. Stått i hallen och lite sorgset/frågande sagt "pappa pappa" eller pekat ut genom fönstret "pappa?". Så fort han sett en traktor (leksaker, pussel, bok) har det pekats och också varit "pappa". Lilla älsklingen. Det gör lite ont i mig när jag inte vet om han förstår mina förklaringar om att vi är i Göteborg och att pappa är kvar med Harry hemma i östersund men att vi snart träffar dombigen. Kanske, kanske inte. Han fick i alla fall prata med rasmus och då blev han gladare, imorgon ska vi skypa. Men det värmer samtidigt mitt hjärta att se honom visa sån kärlek till sin pappa ♥

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort - och samma minspel./ ingela

    SvaraRadera
  2. <3 <3 <3

    EmilFarmorMonica tillika RasmusMammaMonica

    SvaraRadera
  3. Jääättefint kort på jäääääätttefina grabbar!

    SvaraRadera
  4. Vackraste i världen ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera