tisdag 20 september 2011

20 september

God morgon, god morgon!

Jag har ätit frukost och gett mig på att försöka köra service-programet på kaffemaskinen så nu står den här och morrar lite och skall göra det i 10min innan nästa steg, hmm, får se hur detta går...

Igår var det en väldigt lugn dag, regn, regn, regn och lite skola. Men söndagen däremot var väldigt trevlig! Då var mamma, faster och kusiner här och vi hann med både fika och lång hundpromenad med massa bus och skoj i skogen, superhärlig dag! :)

Idag blir det lite skola då vi skall få ett praktikfall i ekonomin introducerat, kan nog bli kul! Fick även reda på att min klass hade 85% femmor i senaste ekonomikursen, enligt föreläsaren var det nog bland de bästa resultaten  någonsin i den kursen på Chalmers, då blir man lite stolt! Hejja EPI! :)

Skulle egentligen på möte på Ica idag också men det behövdes inte. Mamma och pappa skulle vara hundvakt men jag funderar på om jag skall åka hem till dom och tigga till mig lite middag i alla fall, trots att det egentligen inte behövs längre ;) Sen kommer Alex antingen idag eller imon. Skall bli mysigt :)

Sådär, snabb uppdatering av veckans start. Hoppas alla får en go tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar