tisdag 24 april 2012

24 april

Vädergudarna verkar har hört mina önskningar för både igår och idag har det varit sol och vackra utslagna vitsippor på marken! Gårdagen tillbringade jag och H mestadels på altanen men idag har det inte varit lika varmt och dessutom några småskurar så idag har vi hållit oss inne och njutit av den fina utsikten med utslagna blommor :)

Imorgon och på torsdag blir det långa skoldagar så då ska H få vara hos farmor och farfar igen. Det blir lite svårt att få ihop det nu när Rasmus är bortrest så mycket... Dessutom har jag haft så ont i kroppen så det blir bara småpromenader för H och jag har lite dåligt samvete över det. Det känns bra att han får komma på lite pensionat i mellan åt med ordentliga promenader och dessutom vovvekompisar att leka med :) Ska försöka komma ihåg att köpa ett litet halsband till honom som vi ska hänga fästing-brikan i och som han kan ha hela tiden. Dom små äckliga krypen har ju vaknat nu och jag har redan fått en (tror i alla fall att det var en) Har inte hittat någon på Harry men det är väl bara en tidsfråga...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar