onsdag 25 april 2012

25 april

Idag är det den 25 april och min änglakusin Amandas födelsedag. Funderar ibland på hur livet skulle sett ut om vi fått möjligheten att växa upp med varandra, med tanke på att vi var jämnagamla med bara en dag som skilde. Tyvärr var det livet som bestämde och det kan vi ju inte styra över utan man kan bara hoppas att hon är på ett fint ställe och sitter på ett litet moln någonstans med våra andra änglar ♥

Annars har det varit en ganska vanlig dag idag. Har varit i skolan och träffat min lilla projektgrupp för att skriva klart och skicka in delrapport 1 av 3 samt förbereda en kort presentation inför morgondagens seminarium. Skönt att ha det gjort, tänkte försöka ägna lite tid åt att plugga Logistik idag, bara 3,5 vecka kvar till tenta! Sen sitter jag även och väntar på att jag ska få ett städryck så jag kan damsuga och plocka iordning lite här hemma inför morgondagens födelsedagsfika för släkten, men som sagt, det krävs ett ryck för att det skall bli gjort ;)

1 kommentar: