torsdag 10 maj 2012

10 maj

Redan torsdag, imorgon kommer min älskling hem! Även om det har varit jobbigt att han varit borta har det gått mycket, mycket bättre än sist. Vet inte riktigt varför, kanske lever jag fortfarande på det ögonblicket när han stod här hemma i hallen en dag för tidigt? :)

Igår efter föräldrarträffen tänkte jag handla lite frukost men det glömdes av så nu sitter jag här med en stackars knäckemacka med smör och en kopp te, utan mjölk för den är slut och utan honung för att jag ska ta sockerprov hos barnmorskan lite senare. Ingen lyxfrukost precis.

Har en del saker att ta upp med BM idag och idag är det första gången jag träffar den nya eftersom min förra gick i pension. Det var någon på föräldrarträffen igår som hade träffat henne och hon var tydligen snäll och duktig så det känns helt ok :)

I eftermiddag är det omdugga (omprov) som jag inte haft någon koncentration alls att plugga till. I och för sig klarade jag den förra så jag hade egentligen inte behövt göra den idag men man har inget att förlora utan bara möjlighet att samla extra poäng till slutbetyget, och det är ju bra!

10 maj, mindre än två månader kvar till beräknad födsel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar