tisdag 14 augusti 2012

Mjölkstockningen

Hela gårdagen var jag väldigt frusen och slö, så fort jag inte ammade eller pumpade sov jag med Emil. På kvällen tog jag tempen och hade då 39,8 grader feber, inte konstigt att man inte var helt på topp. På kvällen tog jag även en varm (typ stekhet) dusch och försökte massera det stackars bröstet som var helt knöligt, då blev det lite bättre.

Natten har gått bra, varit väldigt trött men har nog inte haft feber, fick låna en vetekudde av Rasmus farmor som värmde skönt. Har sovit tillsammans med Emil som har ammat flera gånger, pappa R fick sova på soffan. I morse mådde jag mycket bättre men under dagen har det nog varit några febertoppar och så har jag haft världens huvudvärk. Har druckit massor med vatten, ätit, suttit ute i friska luften (med många tjocktröjor och kudde innanför för brösten) och tagit en alvedon, men inget har hjälpt? Har därför varit ganska slö till och från idag också, börjar bli lite less på det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar